Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Proč jsem očkovaná a půjdu na třetí vakcínu

Chtěla jsem zabránit horšímu průběhu Covidu…Chtěla jsem, aby náš stát a společnost se vrátila do starých kolejí...Nechtěla jsem ohrozit ty, kterým COVID může v jejich zdraví uškodit, ohrozit a nebo připravit o živo….

Proč jsem OČKOVANÁ a v lednu/únoru půjdu na TŘETÍ vakcínu:

Jsem lajk, tudíž vše je podložené ze zdrojů mého okolí, jejichž názor pro mě moc znamená, DVTV, ŠŤASTNÉ PONDĚLÍ, 168H, REPORTÉŘI, UDÁLOSTI, INTERVIEW, UDÁLOSTI KOMENTÁŘE, HYDEPARK, OTÁZKY VM, RESPEKT, RADIOŽURNÁLU a snad jsem na nic nezapomněla…

  1. Chtěla jsem zabránit horšímu průběhu Covidu, neboť z mého okolí odešli loni nebo na jaře i mladší lidi, kteří se jen setkali s velkou naloží viru. Nikdy jsem nepočítala s tím, že to bude jen jedna az dvě vakcíny, neboť vir mutuje.
  2. Nemám problém se očkovat na novou variantu každý rok, neboť chřipka mutuje též a vakcína proti ní má každý rok také nové složení, aby byla právě účinná.
  3. Chtěla jsem, aby náš stát a společnost se vrátila do starých kolejí. Mohli jsme do divadel, scházet se s lidmi, chodit tancovat, na dostihy atd. Jako je tomu třeba od listopadu v Norsku, kde je Covid brán už jako běžné respirační onemocnění, neboť mají proočkovanost přes 90%.
  4. Chtěla jsem pořádat veřejné akce, kde by se mohli scházet lidé a bavit se.
  5. Nechtěla jsem ohrozit ty, kterým COVID může v jejich zdraví uškodit, ohrozit a nebo připravit o život.
  6. Chtěla jsem se potkávat s přáteli a rodinou.
  7. Chtěla jsem, aby lidé, kteří nemocnici potřebují se dostali na řadu a nemuseli se bát či zanedbávat své zdraví doma, neboť v nemocnici jsou pacienti COVID.
  8. Chtěla jsem odložit roušky, respirátory atd, jak je tomu třeba v Norsku, kde je proočkovanost nad 90%.
  9. Chtěla jsem žít jako dříve a nebát se toho, že nás vir opět zasáhne a my budeme muset opět pro dobro nás všech zůstat doma, což ovlivní mé příjmy, život, psychiku a zdraví... Přála jsem si, abych to už nezažila.
  10. Těšila jsem se, že jako lidstvo se očkováním zbabilo spalniček, zmírnilo chřipku a očkuje proti jiným nemocím, tak jsme to opět zvládli. Neumřou miliony, neskončí naše společnost tak, jak ji známe a my budeme hrdí na ty, kteří bojovali v první liniích a zvládli nás vyvézt z té krize.

To je deset důvodů, proč jsem se nechala očkovat...

  • Mrzí mě, že se bortí naše společnost.
  • Mrzí mě, že mezi lidmi se vyhrocují vztahy.
  • Mrzí mě, že patříme více na východ, ač většina lidí, co tam teď směřuje by raději žila v západních podmínkách.
  • Mrzí mě, kolik je Fake News a kolik lidí jim věří.
  • Mrzí mě, že jsou lidé zlí a hrubí na zdravotníky.
  • Mrzí mě, že strávíme další měsíce pod Covid hrozbou.
  • Mrzí mě, že naše společnost je tak rozpolcená.
  • Mrzí mě, že naše ekonomika dostane další ránu.
  • Mrzí mě, že se lidé nepoučili.
  • Mrzí mě, že píšu tento text, neboť bych byla raději v situaci zemí, jejichž obyvatelé, zdravotníci, vědci, vláda a všichni napomohli tomu, aby mohli žít normálně.

McPs: Omlouvám se za nepřesná data z Norska.

  • Lidé po první vakcíně: Norsko 78,8%, ČR 62,3%
  • Lidé po druhé vakcíně: Norsko 71,2%, ČR 59,6%
  • Hospitalizovaní JIP: Norsko - 0, ČR - 911
Autor: Martina Cibulková | čtvrtek 2.12.2021 12:12 | karma článku: 29,09 | přečteno: 986x
  • Další články autora

Martina Cibulková

Na nuda pláži s babičkou

Vlnky tančily po jejím nahém těle. Cítila se jako Eva, která spokojeně kouše jablko poznání. Zaujatě pozoruje a vnímá život takový, jaký je. ‚,Babi?” Ano?” ‚‚Jsi šťastná?" Babička vykřikla a vyskočila nad vodu jako velryba. Uaaaaa

11.8.2022 v 10:10 | Karma: 26,44 | Přečteno: 1016x | Diskuse| Poezie a próza

Martina Cibulková

Jahodová zmrzlina

Blížil se ke mně. Jeho velké tmavé oči. Ostré zuby. Dlouhé ruce a prsty jako drápy. Takhle vznikla pohádka o Červené Karkulce? Jaká ironie, pomyslela jsem si, když se mnou smýkal na koberec. Také mám na sobě dnes červené šatičky.

1.6.2022 v 8:08 | Karma: 16,59 | Přečteno: 384x | Diskuse| Poezie a próza

Martina Cibulková

Tajemství se ukrývá ve sklepě

,,Já to věděla!“ Pronesla jsem potichu k sobě. ,,Nikdy, nikdy a NIKDY se neptej rodiny o pomoc!!! VŽDYŤ jsi to přeci věděla, už ses několikrát spálila, tak proč teď? Dnes? Když máš tak blbej den... ,,Už nikdy nebude nic jako dřív!”

25.5.2022 v 9:30 | Karma: 13,99 | Přečteno: 514x | Diskuse| Poezie a próza

Martina Cibulková

Darujme plyšáka uvědoměle, aneb pomáháme Ukrajině

V úterý 1.3. jsem viděla na ČT ve frontě čekat na registraci rodiny s dětmi z Ukrajiny v dlouhých frontách. Napadlo mě koupit křídy a pomoci jim na chvíli ZAPOMENOUT na válku. Nechat si děti hrát. Jak můžeme darem vyjádřit víc? ...

9.3.2022 v 8:08 | Karma: 19,71 | Přečteno: 374x | Diskuse| Společnost

Martina Cibulková

Volba prezidenta, aneb pomohl by nám Cimrman?

“Ač jsou někteří kandidáti kvalitní, nemám pocit, že dokážou to, co Vy a Cimrman. Nynější populistická doba potřebuje trochu nadsázky a humoru, který zahladí rozdíly a dokáže spojit lidi. Národ. “

28.1.2022 v 12:57 | Karma: 9,66 | Přečteno: 223x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Zemřel bývalý místopředseda ODS Miroslav Macek. Bylo mu 79 let

1. května 2024  12:58

Ve věku 79 let zemřel bývalý místopředseda ODS a federální vlády Miroslav Macek, bylo mu 79 let. O...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

To nemyslíte vážně! Soudce ostře zpražil bývalého vrchního žalobce

1. května 2024  10:17

Emotivní závěr měl úterní jednací den v kauze údajného „podvodu století“, v němž měly přijít tisíce...

KOMENTÁŘ: EU byla naše výhra a šťastné rozhodnutí, byť přinesla i chyby

2. května 2024  10:41

Česká republika i Evropská unie stály před dvaceti lety před velkým rozhodnutím. Pro obě strany to...

Z Kolumbie pašoval tašku plnou kokainu, v Praze na letišti ho zadrželi celníci

2. května 2024  10:32

Na konci minulého týdne zadrželi celníci na pražském Letišti Václava Havla cizince, který měl ve...

Zřícená dálnice v jižní Číně má již 48 obětí, další pátrání komplikuje počasí

2. května 2024  6:23,  aktualizováno  10:28

Nejméně 48 lidí zemřelo v hornaté oblasti na jihu Číny, kde se ve středu po silných deštích zřítila...

Kyjev na Rusko vyslal drony, balistická raketa v Oděse způsobila požár

2. května 2024  7:20,  aktualizováno  10:24

Sledujeme online Ukrajinské drony v noci na čtvrtek poškodily energetickou infrastrukturu v západoruské Orlovské...

  • Počet článků 38
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 553x
Ráda se bavím s lidmi a jsem tak obklopena velkým množstvím poutavých a neuvěřitelných lidských osudů, jež zaznamenávám do povídek. Jak se říká, nikdo nepíše příběhy lépe, než sám život.

Seznam rubrik