Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VF

Taková babička já nebudu. Dvě starší vnučky vzpomínají, jak mě lákávaly "babi, pojď dělat blbiny". Dvě mladší ještě nevzpomínají, ale doufám, že nebudu zapomenutá. ?:-)

2 0
možnosti
Foto

Paní Věro moc Vám děkuji za slova i přečtení :) Jsem ráda, že Vás povídka oslovila a třeba Vás čeká nějaká ta blbina též, určitě ano :) Krásný víkend :)

1 0
možnosti
IM

I10v51a 65M35a79r65k15o97v85á

11. 8. 2022 16:53

Krásné, MartinoR^ Mám Vaše texty moc ráda...:-)

2 0
možnosti
Foto

Pěkný večer Ivano, moc Vám děkuji za takovou pochvalu :) Jsem ráda, že se Vám líbí a uděláte si čas na jejich přečtení :) Pěkný víkend :)

0 0
možnosti
Foto

Martino, s babičkou na nuda pláži není nuda. R^ Pouta obgenerační bývají často velmi silná a to všeříkající mlčení je opojné. Přeji pohodový den.

1 0
možnosti
Foto

Ahoj Davide, moc děkuji za tvoje přečtení a komentář. :) Moc si toho vážím od autora jako jsi ty. :) Měj krásný večer a ještě lepší víkend. :)

1 0
možnosti
Foto

J94o66s39e66f 36B19á58r42t82a

11. 8. 2022 11:21

Hlídám sám čtyřletého vnuka. Večer před spaním čurám do záchodové mísy a najednou vidím, že už tam čuráme dva. Kdo by to řešil.

2 0
možnosti
Foto

Pěkný den, Josefe, mohu se zeptat, zda jste si dočetl celou povídku a nebo pokud to není Váš šálek kávy, stačí jít na poslední odstavec. Povídka není o zamýšlení se, jaké to je být nahá vedle babičky, avšak zamýšlení se nad smyslem života a jak je důležité ho brát tak jak je. Zvládnout těžkosti, užívat krásné okamžiky a promlouvat s našimi staršími, jimž se vyplatí naslouchat. Děkuji za Váš komentář a přeji krásný den. :)

0 0
možnosti
  • Počet článků 38
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 553x
Ráda se bavím s lidmi a jsem tak obklopena velkým množstvím poutavých a neuvěřitelných lidských osudů, jež zaznamenávám do povídek. Jak se říká, nikdo nepíše příběhy lépe, než sám život.

Seznam rubrik