Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J37a69n 86Š94i67k

1. 6. 2022 14:54

Skvěle napsáno. Text vyvolává emoce. Hezký den

1 0
možnosti
Foto

Děkuji Jane, velmi si toho považuji a udělal jste mi svými slovy radost. :) Pěkný den :)

0 0
možnosti
Foto

Děkuji Ivano za palec a pochvalu. Krásný den :)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji Ivano :) Hlavně, že vše dobře dopadlo. :) Pěkný den :)

1 0
možnosti
Foto

Martino, skvělá fotka a z textu mám též husí kůži. Nedávno jsem dopsal dvě povídky o násilí páchaném na ženách, ale v nich šlo spíš o teror psychický. Přeji Vám krásný a pohodový den.

2 0
možnosti
Foto

Pěkný den Davide :) Mrknu na ně a ráda si je přečtu. :) Mně se to díky bohu do dospělého života nepropsalo, zůstalo to jen v krabici s nadpisem dětství. Ale je třeba o tom psát, aby ti, kteří si hledají násilné partnery dokázali vystoupit z kolejí a zkusili s tím něco dělat nebo si to alespoň uvědomili, než bude pozdě pro ně samotné a nebo jejich potomky. Mějte se krásně :)

2 0
možnosti
  • Počet článků 38
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 553x
Ráda se bavím s lidmi a jsem tak obklopena velkým množstvím poutavých a neuvěřitelných lidských osudů, jež zaznamenávám do povídek. Jak se říká, nikdo nepíše příběhy lépe, než sám život.

Seznam rubrik