Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Takhle to funguje v přírodě, mláďata mají u samice vždy přednost před samcem. Zvykne si i Váš hrdina z povídky, nic jiného mu totiž ani nezbyde. Jen s tím měl víc počítat dopředu, aby na to byl připravený a teď z toho nemusel dělat takovou vědu.

Hezky napsáno, Martino, pro Vás karmaR^:-)

0 0
možnosti
Foto

Martino, tu poučku: chceš vědět jak bude vypadat tvá nastávající za 20 let, podívej se na její matku, používám často, ale sám jsem se jí neřídil. Naštěstí jsem natrefil na výjimku. Popsala jste to přesně, ale jsou i muži co se těší a ten sešup z prvního místa žebříčku důležitosti ustojí.

2 0
možnosti
Foto

Pěkný den Davide :) Poučku jsem neslyšela jen vůči vzhledu, proto ji tady používám komplexně. Jsme děti rodičů a na základě toho si často vytváříme vzorce. :) Jinak tato povídka nebyla mířena a ani myšlena proti mužům nebo ženám. :) Spíše chtěla poukázat na převrácené mince prožívání této situace. Nesoudím a neobhajuji ani jednu stranu. :) Hlavní postava podle mě není negativní. Jen přemýšlí nahlas. :) Krásný den a děkuji za komentář. :) Mc

1 0
možnosti
  • Počet článků 38
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 553x
Ráda se bavím s lidmi a jsem tak obklopena velkým množstvím poutavých a neuvěřitelných lidských osudů, jež zaznamenávám do povídek. Jak se říká, nikdo nepíše příběhy lépe, než sám život.

Seznam rubrik