Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

I47v22a44n90a 76L17a70n46c30e

21. 5. 2021 11:59

Nevím kolik toho vypije alkoholik. Někdy, když jsem pod stresem a všechno mě séře, tak manželovi říkám: "stanu se alkoholičkou, můj život bude veselý." Ale to nemyslím vážne , pár lidí, kteří "pili" jsem poznala, a žádná legrace s nima nebyla. Moje kamarádka říká: proč nejsem alkoholičkou? Protože, jakmile se trochu napiju, druhý den je mi tak zle, že jenom bleju, a život je moc krátký na to, abych ho žila objímáním záchodové mísy.

Pro vás karma, i fotka je krásná.R^R^R^

1 0
možnosti

Pěkně a výstižně napsáno, jen se mi zdá zbytečné, strašit na začátku třemi lahvemi tvrdého denně. V textu je sice náznak zvolnění, když se ke konci uvádí, že začínala s lahví vína ráno, a pak udržovala hladinu, ale podle mě to zbytečně tříští pozornost. ONo i kdyby ty lahve tvrdého byly sedmičky, tak pořád mi přijdou dva litry tvrdého denně fakt už příliš, zvláště na ženu.

2 0
možnosti

P97e31t24r 38B86u37r11i16a13n

21. 5. 2021 10:55

Taky mě to zarazilo. Je to bulvárně zveličené. Po třech flaškách tvrdého by byl KO i Rus.

0 0
možnosti

Ten popisovaný způsob soužití mi připadá jako nějaký druh hypnózy nebo transu. A opravdu jsou v něm někteří jedinci schopni půl života utopit.

0 0
možnosti
Foto

Děkuji za komentář k Rozhovoru. Vždy mě zajímá celý lidský příběh. Je to pro mě nejpřirozenější způsob, jak druhého pochopit a vcítit se do jeho situace. Pěkný víkend.

0 0
možnosti
  • Počet článků 38
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 553x
Ráda se bavím s lidmi a jsem tak obklopena velkým množstvím poutavých a neuvěřitelných lidských osudů, jež zaznamenávám do povídek. Jak se říká, nikdo nepíše příběhy lépe, než sám život.

Seznam rubrik