Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Hezké čtení, jen co je pravda.

Dobře, že s otevřeným koncem. Pokud byla ta taška přes rameno její...

0 0
možnosti
Foto

Hodně dobrý čtení R^ A co bylo dál ...?

1 0
možnosti
Foto

Děkuji Davide To si nechám asi pro sebe. :) Já mám totiž moc ráda otevřené konce. Krásný den. :)

0 0
možnosti

Krásný závan minulých časů... Koncert, setkání, procházka... Tak teď se jen modlit, ať se ty časy brzy vrátíR^

Za mne karma jak vrataR^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji Mirko za pěkný komentář. :) Vypadá to, že už to nebude trvat dlouho. Tak ať to nezakřikneme. Krásný den :)

0 0
možnosti
Foto

Moc děkuji Jane. Pěkný den. :)

0 0
možnosti
Foto

Corona tu válcuje všechny, proto ta nízká čtenost. Zase se to spraví, nebojte ;-)

Pokračujte, musíme ty fanatik coronovy prevalcovat. ;-)

5 0
možnosti
Foto

Děkuji Bohunko. :) Mě válcovala hlvaně kniha povídek, které zde vyšly. Ale už je odeslána do tiskárny, takže mohu zase psát. :) Nádherný den přeji. :)

0 0
možnosti
  • Počet článků 38
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 553x
Ráda se bavím s lidmi a jsem tak obklopena velkým množstvím poutavých a neuvěřitelných lidských osudů, jež zaznamenávám do povídek. Jak se říká, nikdo nepíše příběhy lépe, než sám život.

Seznam rubrik