Na vyhlídce

,,Takže ty potřebuješ ostatní chlapy, aby Ti došlo, že mě máš ráda?” ,,Ne, já to samozřejmě vím, jen oni mi na to pomohli si vzpomenout,chápej…” ,,A když bych to zapomněl já, tak si to mám také připomenout s těma holkama?”...

,,Jak dlouho to víš?” Útočí žena.
,,Asi dva týdny.”
,,A to jsi mi nemohl nic říct?”
,,A co bych Ti na to asi měl tak říct? Jako např. Miláčku, proč ses prosím Tě přihlásila do seznamky, když spolu chodíme… Nebo miláčku, proč jsi prý posledních 14 dní byla skoro nonstop online? Nebo miláčku, proč tam máš i svou nahatou fotku, kterou jsi mi posílala před měsícem do práce?”
,,No to snad…” Lape žena po dechu.
,,No to snad co? No to jsem snad už přehnal, jsi chtěla říct?”

 

 

Žena zmlkne a sedne si na bobek. On se na ni dívá. Pozoruje ji. Těžce dýchá. Ona se houpe v bobku ze předu do zadu. Je z toho všeho smutná, ale nepláče.

 

,,Víš já, já to tak nemyslela, já jen nevěděla jak dál. Nechtěla jsem to udělat, ale bavila jsem se s Evou a ona mě přesvědčila, abych se tam zaregistrovala a zjistila, zda není někdo lepší než ty. Víš, řekla jsem jí o naší poslední hádce a ona mě rozhodila. Prý není normální, aby se dva tak hádali. No víš a já najednou nevěděla co odpovědět a ona mi vzala telefon, našla tu aplikaci a stáhla ji.”
,,Ta Eva, co je už poslední tři roky sama?”
,,Jo, ale ona by nemusela být, ona to jen chce.”
,,Aha, to dává hned lepší smysl.”
,,Vidíš to? Už zase útočíš. Nic kolem mě Ti není dost dobrý.”
,,To je to jediné, co sis z toho vzala?”
,,Já se ti tu přece začala omlouvat. Vím, že jsem si s Tebou měla promluvit, ale já se nechtěla zase pohádat a ona měla vlastně pravdu. Hned jak jsem se zaregistrovala a začala si s nima psát, tak jsem Tě měla zase raději.”

 

Zase si stoupne a dívá se na něj. On otočí hlavu na druhou stranu, nechce ji vidět.

 

,,Takže ty potřebuješ ostatní chlapy, aby Ti došlo, že mě máš ráda?”
,,Ne, já to samozřejmě vím, jen oni mi na to pomohli si vzpomenout, chápej…”
,,A když bych to zapomněl já, tak si to mám také připomenout s těma holkama?”
,,No pokud bys chtěl. A ty bys FAKT chtěl?”
,,Nevím, měl bych?”
,,Nevím, takhle jsem nad tím nepřemýšlela.”
,,A jak jsi nad tím přemýšlela?”
,,No já jsem nad tím ani moc nepřemýšlela. Prostě jsem to stáhla, a pak začala dávat srdíčka a psát.”
,,Aha, takže Tebe ani nenapadlo, jak by mi bylo, kdybych to zjistil?”
,,Ne, já věděla, že to nezjistíš.” V tu ránu si uvědomí, co z ní vyhrklo a zacpe si pusu. ,,Ne, takhle jsem to nemyslela, jen prostě vím, že Ty na takové blbosti nejsi.” Zkouší ho chytnout za ruku. On se však nenechá.
,,Jo a tím chceš říci, že ty na takové blbosti jsi? Že jsi vlastně blbá?”

 

Žena stáhne ruku a nevěřícně na něj hledí…

 

,,Ty si o mně myslíš, že jsem blbá?”
,,Měl bych?”
,,No teď jsi mi to řekl.”
,,Jo vážně? Zopakuj, co jsem Ti přesně řekl?”
,,Řekl jsi, že jsem blbá.”
,,Ne, to jsem neřekl.”
,,Tak jsi to naznačil, to je to samé.”
,,Vážně? Já nemám pocit, že bych tohle naznačoval, třeba si to o sobě myslíš jen ty sama…”

Mc (část první)

Autor: Martina Cibulková | středa 12.5.2021 9:09 | karma článku: 14,99 | přečteno: 324x
  • Další články autora

Martina Cibulková

Na nuda pláži s babičkou

Vlnky tančily po jejím nahém těle. Cítila se jako Eva, která spokojeně kouše jablko poznání. Zaujatě pozoruje a vnímá život takový, jaký je. ‚,Babi?” Ano?” ‚‚Jsi šťastná?" Babička vykřikla a vyskočila nad vodu jako velryba. Uaaaaa

11.8.2022 v 10:10 | Karma: 26,44 | Přečteno: 1011x | Diskuse| Poezie a próza

Martina Cibulková

Jahodová zmrzlina

Blížil se ke mně. Jeho velké tmavé oči. Ostré zuby. Dlouhé ruce a prsty jako drápy. Takhle vznikla pohádka o Červené Karkulce? Jaká ironie, pomyslela jsem si, když se mnou smýkal na koberec. Také mám na sobě dnes červené šatičky.

1.6.2022 v 8:08 | Karma: 16,59 | Přečteno: 384x | Diskuse| Poezie a próza

Martina Cibulková

Tajemství se ukrývá ve sklepě

,,Já to věděla!“ Pronesla jsem potichu k sobě. ,,Nikdy, nikdy a NIKDY se neptej rodiny o pomoc!!! VŽDYŤ jsi to přeci věděla, už ses několikrát spálila, tak proč teď? Dnes? Když máš tak blbej den... ,,Už nikdy nebude nic jako dřív!”

25.5.2022 v 9:30 | Karma: 13,99 | Přečteno: 514x | Diskuse| Poezie a próza

Martina Cibulková

Darujme plyšáka uvědoměle, aneb pomáháme Ukrajině

V úterý 1.3. jsem viděla na ČT ve frontě čekat na registraci rodiny s dětmi z Ukrajiny v dlouhých frontách. Napadlo mě koupit křídy a pomoci jim na chvíli ZAPOMENOUT na válku. Nechat si děti hrát. Jak můžeme darem vyjádřit víc? ...

9.3.2022 v 8:08 | Karma: 19,71 | Přečteno: 374x | Diskuse| Společnost

Martina Cibulková

Volba prezidenta, aneb pomohl by nám Cimrman?

“Ač jsou někteří kandidáti kvalitní, nemám pocit, že dokážou to, co Vy a Cimrman. Nynější populistická doba potřebuje trochu nadsázky a humoru, který zahladí rozdíly a dokáže spojit lidi. Národ. “

28.1.2022 v 12:57 | Karma: 9,66 | Přečteno: 223x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Langšádlová končí jako ministryně pro vědu a výzkum. Nahradit ji může Havel

25. dubna 2024  8:08,  aktualizováno  13:55

Přímý přenos Helena Langšádlová z TOP 09 končí ve vládě Petra Fialy jako ministryně pro vědu a výzkum. Jméno...

Muž se nadýchal chemikálie, která unikla z tlakové lahve. Patrně jde o chlor

25. dubna 2024  13:45

Kvůli úniku neznámého štiplavého plynu zasahovali hasiči ve středu a ve čtvrtek v Gorkého ulici v...

Zastal se urážené kamarádky, schytal kopanec do hlavy. Policie hledá útočníka

25. dubna 2024  13:42

Pražští policisté pátrají po agresorovi, který v březnu v Karlíně napadl jiného muže. Incident se...

„Není podstatné být vidět, ale mít výsledky.“ Politici reagují na konec ministryně

25. dubna 2024  10:46,  aktualizováno  13:40

O demisi ministryně pro vědu, výzkum a inovace Heleny Langšádlové (TOP 09) byl premiér Petr Fiala...

  • Počet článků 38
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 553x
Ráda se bavím s lidmi a jsem tak obklopena velkým množstvím poutavých a neuvěřitelných lidských osudů, jež zaznamenávám do povídek. Jak se říká, nikdo nepíše příběhy lépe, než sám život.

Seznam rubrik